Mam problem z zaplaceniem kartą VISA - system PayU wymaga podania nr PESEL, a ja go nie posiadam! Co robić?
Ponieważ ze względów bezpieczeństwa nasz serwis transakcyjny umożliwia płatność kartą kredytową wyłącznie po wcześniejszym podaniu numeru PESEL, proponujemy jedno z następujących rozwiązań:
*Dane do płatności:
Nr konta: 76 1090 2402 0000 0001 0289 1880
Właściciel konta:
UBEZPIECZENIA ONLINE.PL SP.Z O.O.
ul. gen. Władysława Sikorskiego 2-8
53-659 WROCŁAW
Tytułem: Wpłata za polisę Nr polisy - Imię i Nazwisko Ubezpieczającego
Kwota: wskazana w mailu z informacją o formie płatności
Każdy operator kart kredytowych umożliwia dokonywanie przelewów kartą kredytową bezpośrednio na wskazane konto. Ponieważ takie transakcje należą do rzadkości, w razie problemów, należy skontaktować się z bankiem, który wydał kartę.
Porównaj
oferty
- zapłacenie składki przez inną osobę (ktoś z rodziny lub ktoś znajmy, kto posiada numer PESEL) z wykorzystaniem serwisu transakcyjnego PayU bezpośrednio przy użyciu linku, który podano w mailu z informacją o formie płatności,
- zapłacenie składki bezpośrednio na nasze konto*, bez korzystania z serwisu transakcyjnego PayU i przesłanie mailem potwierdzenia płatności:
*Dane do płatności:
Nr konta: 76 1090 2402 0000 0001 0289 1880
Właściciel konta:
UBEZPIECZENIA ONLINE.PL SP.Z O.O.
ul. gen. Władysława Sikorskiego 2-8
53-659 WROCŁAW
Tytułem: Wpłata za polisę Nr polisy - Imię i Nazwisko Ubezpieczającego
Kwota: wskazana w mailu z informacją o formie płatności
Każdy operator kart kredytowych umożliwia dokonywanie przelewów kartą kredytową bezpośrednio na wskazane konto. Ponieważ takie transakcje należą do rzadkości, w razie problemów, należy skontaktować się z bankiem, który wydał kartę.